"Gilla och jag skriver om dig på min blogg ♥"

Sara Thompson - Skitsnäll chey, jättesöt och jätterolig att umgås med. Duktig med grafik ^^
Tatiana - Känner inte så bra, men verkar snäll. Ritar bra.
Lucas Nilsson - Fett cool grabb... Känner inte så bra, men verkar ha bra humor :'3
Nivin Hakshnass - Shiet alltså... Hur snäll som helst och helt fruktansvärt bra på att sjunga. Jätte söt och jätte-kramgo' :')
Alva Schaeferdiek - Verkar jättesnäll, väldigt synd att jag inte känner dig. Du verkar jättesnäll och är jättesöt ;)
Mine Kaya - Här finns det en väldigt stor person att skriva om. Hur snäll som helst, jätteduktig på volleyboll och jag ÄLSKAR NÄR DU SPIKAR! Liksom, dom är så söööttaaa :3
Philip Eifrém - Vet inte riktigt vad jag ska säga. Känner dig inte så bra, men du är väldigt snäll. :)))
Nora al Nouri - Oh Snap. Här kommer en liten galenpanna, hihi! Superdupersnäll, jättesöt och, typ, helt utflippad med humörsvängningar ;')
Malak "Malaco" - Hur omtänksam som helst, snäll och sjukligt givmild... Vad mer kan man säga? X)
Lisa Enroth - Känner dig inte så bra men du är snäll och söt :')
Sandra Kallvikbacka - Huuuurrrr rolig som helst alltså. Jätteduktig på volleyboll och megasnäll :D
Aida Ahsant - Vill gärna lära känna bättre, eftersom vi känner varandra litegrann. Jättesnäll och jag har för mig att du spelar tennis bra också ;)
Nina Alian - Har bästa filmhumorn' i HELA UNIVERSUM! Har verkligen fötterna på Jorden och är äckligt bra i alla ämnen, fuuuuuuhh.....! :P
Josefin Nelson - Snäll och har bra klädstil. Väldigt fint hår måste jag säga!! :)
Sofie Jägerbo - Besta stalltjejen HELST KLART! Jättesöt och väldigt mogen, härligt härligt...!! Jättesnäll och har en mycket härlig personlighet.
Ellinor Åhlin - Tappat kontakten sedan vi skildes åt i sexan, men fortfarande en god vän. Väldigt snäll och har mina aningar om att du ritar giraffer bra *hihii*.
Bianca "Kaulitz" - Verkar väldigt snäll och jag diggar verkligen in klädstil. Du fotar även jättesöta bilder på dig själv ;)
Avla Berghard - Känner dig inte så bra, men du verkar snäll. verkar något olycksdrabbad ibland ^^
Ebba Johansson - En snäll hästjej med många sidor! Väldigt snäll och jättesöt! :D
Samantha Hussein - JÄTTESNÄLL OCH JÄTTESÖT! Gillar din parfym :'3
Carolina Aicardi - Ditt skratt är helt j*vla awesome. Hur härligt och skratt-framkallande som helst, ärligt talat! Jättesnäll och jättesöt, gillr ditt hår och din klädstil.... :'))
Om jag har glömt någon så säg bara till!! Johanna, din jobbar jag på. Den blev lite längre än dom andra... den får bli ett eget inlägg, till din ära <3


Elsa
- Made By My Camera -


Kommentarer
Johanna

AWWIIII!!!! :D <3

2011-12-23 @ 23:37:46
URL: http://kallbloden.blogg.se/
Mine

Naaaw..tack sötis <3

2011-12-24 @ 00:26:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0