Grafiksmakprov på G!

Snart får ni ett smakprov på en liten del av bilden i headern som jag ska ha...! Hoppas ni gillar den. Den kommer inte vara rikgti färdig samt vara suddig. Jag vill ju inte att ni ser för mycket ;)
Idag så har jag varit i stan och gått på bio. Köpte även nya skor och ny tröja. Nöjd med båda två. Såg Mästerkatten eller som den heter på engelska Puss in Boots. Den här filmen rekommenderas som f*n! Verkligen sevärd, asbra! Jag skrattade så jag nästan dog. Ett tips om ni ska se den är att, om ni vill har det roligare, så ska ni ha den på engelskt tal, för då förstår du skämten mycket bättre och man får en liten bättre helthet om vad filmens skämt handlar om. Mjau...
Men nu så orkar jag inte skriva mer, för ajg ska fortsätta på grafiken ^^
See you later, Google translater
Elsa
- Made By My Camera -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0