Haffningstider...

Snart är det dags för mig att börja haffa. Så akta er snyggingar! ;) (inte för att jag tror att någon skulle bli ihop med mig, men bara för kul!)

Jag tror att jag behöver tips. Behöver den bästa och ultimata haffningen vida världen skådat! Jag har varit kär i en kille ett tag. Eller snart ett år typ, men i alla fall... Han vet inte, utan bara hans bästa vän, och några få av mina vänner, eftersom alla inte verkar kunna hålla sina löften. Alla tips är välkomna, endast seriöst, tack! :)

***** är hans namn bara så ni vet ^^

Hälsningar,
Elsa

 - Mady By My Camera -


Kommentarer
Johanna

1. vad betyder haffa??!?!?!? :D

2. Är det leris du menar? (a) DON'T SLÅ MEE!!! <3

2012-02-11 @ 21:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0