Hej allesammans!

Idag är det dagen före dopparedagen! THE KEY OF AWESOME! (Nu fick jag en bra idé till en bra teckning ^^)

Ganska vanlig dag i övrigt. Fast jag har suttit nästan hela dagen och jobbat på ett toppmodernt hus i spelet The Sims 3. Önskade att min CD-spelare funkade. Jag har ju laddat ner en Rip-version så jag bara kan trycka på en knapp så kommer det upp, men jag kan inte lägga till fler spel såsom Nattliv, Husdjur eller ngt annat... Bajs på min dator... Idag blev vi klara med att dekorera vårt pepparkakshus. Kul var det, men det blev gräsligt fult! Hahha, förlåt mamma & Tea. Jahaja... Men nu ska jag gå och slå inte lite presenter och kolla på film. Vi hörs imorgon.
Imorgon och fram till nyårsafton kommer det upp inlägg VARJE DAG! Missa inte det! :)

Elsa
- Made By My Camera -


Kommentarer
Johanna

OM DU INTE DAMPAR MED MIG IKVÄLL SLÅR JAG DIG....... <333

2011-12-23 @ 20:09:08
URL: http://kallbloden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0