Oh herregud. Vet inte vad jag ska säga...

Igår satt jag och fixade med bloggens grafik. Jag visste inte riktigt vad jag tyckte, så jag bad om hjälp från mina vänner. Och gissa vad som händer? Jag har haft bloggen i TRE YNKA DAGAR.
Första dagen hade jag en unik besökare, och det var jag. Jag pillade lite med grafiken då också och jag hade 9st sidvisningar.
Andra dagen hade jag tillbringat nästan hela kvällen framför datorn för att det skulle bli bra. Det blev sådär tyckte jag, men jag frågade om kritik och jag hade 66st sidvisningar. När jag kolla innan jag gick och la mig så hade jag femton besökare. Jag vart helt förvånad och jag blev skitglad. Nästan personligt rekord! Men nu när jag loggar in står det numret 25 unika besökare. Vad hände?! Idag har jag hittills haft fem unika och sex sidvisningar.
Vill bara tacka er! <3

Den paffa Elsan
- Made By My Camera -


Kommentarer
Johanna

Eliiiiiiiiiiiiiit <3

2011-12-20 @ 18:40:53
URL: http://kallbloden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0