Hemma & är sjuk

Tja, alla!
Just nu ligger jag hemma och är sjuk, andra dagen i rad nu.
Har jätteont i mgaen sedan Kungsberget och det vill inte gå över. Jag har nog gått ner tre kilo eller så för att jag inte får i mig någon mat. Idag har jag bara druckit lite vatten. Missade sjukt mycket i skolan idag. Vi hade tyskaläxa, Noläxa och matteprov. Det känns ju toppen -.-
Men nu till det roliga med att vara sjuk!
Nu kan ju jag göra grafiken. Fast jag har funderat på en sak.... Ska jag ha den header jag har nu, eller ska jag göra en ny? Den där var bara lite tillfällig och bara för att få lite variation.... Ni får rösta jag eller nej... Annars kommer det ta ett kvartal innan jag gör ny. :'3
Och det sista nurå. Tävlingsdags!
Nu har jag bestämt mig att göra en tävling! Det blir en fotonamn-tävling. Den som kommer på bäst namn till bilden får en gratis länkning och en gratis header, självklart gjord av mig. Vinnaren får själv bestämma hur den ska se ut! Mer tävlingsinformation kommer senare...

hajjdå,
Elsa
- Made By My Camera -


Kommentarer
Anonym

Du glömde bort so-redovisning...

2012-02-16 @ 15:54:00
alva

Haha jag har missat en hel vecka, inte najs ;)

Jag tycker du ska göra en ny header, för det är alltid kul med förändring (A) :D

2012-02-17 @ 12:54:56
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0