Dåliga nyheter, mina vänner

Tyvärr så har min dator gått sönder och idag sp lämnade jag in den på lagning. Beklagar så mycket att det inte kommit någon uppdatering. Hemskt, hemskt ledsen. Hänt så mycket :P

Idag skulle jag egentligen åkt in till stan för att shoppa lite. Men jag orkade inte, så nu sitter jag här hemma. Jag lånar pappas gamla jobbdator och har prövat ritplattan på den, och den verkar faktiskt fungera :) Så nu ska jag roa mig med att rita lite i Paint, gamla Paint... Ischh!!

Hörs kanske senare ikväll, då kan jag nog meddela er om hur det kommer gå för min dator, även fast jag tror att inte ni bryr er ^^

 

Elsa

 - Made By My Camera -



Kommentarer
Johanna

MEEEN NU BLIR JAG JU LEDSEN :((((((( LILLA SKITIS, VI SKA PRATA SÖNDER SKAJJP NÄR DU FÅR TILLBAKA DIN DAAATOR!!!!! <3333333 ;*****

2012-01-01 @ 11:28:11
URL: http://segelde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0