Det jag fick i julklapp! :)

Fet-najs jul i år! :D många klappar och mycket mys med släkten, och det är ju ändå det som är viktigast, intesant?

Det jag fick:
Ritplatta
Lila Jetset Addiction-klocka
Ridning två gånger i veckan (Den 13 Januari ska jag provrida i en J6-grupp)
Presentkort på Åhléns på 250kr
En skitbra och skitdyr foundation
Bandet lostprophets senaste skiva (Inkluderar min favoritlåt)
Filmen Coraline på Blu-ray
3st nya par ridstrumpor
Vita ridbyxor
Svarta ridhandskar
Britneys Spears-parfymer, Radiance-box med parfym, handkräm & shower gel & en Cosmic radiance & Fantasy
"Pippi"-vantar
Vackert smyckeskrin i glas
Två bas-linnen från GinaTricot, röd & blå
En kofta med Usas flagga tryckt
Två stycken mysiga pyjamasar, en från ginaTricot och en från ngn annanstans
En polkagris och en knäckklubba
Lite kläder från Djurgårdens IF. Mjukisbrallor och en snygg T-shirt, unisex.

Och sen en supermegahärlig julafton ;)
Sen kanske det var något mer, men jag uppdaterar det sedan isåfall...! =)

Önskar er en lite sen God Jul, men Gott Nytt År! :D
- Made By My Camera -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0