Bloggen går som smör i solsken!

Enormt bra går det ^^

Idag hade jag skolavslutning och det är jag sjuuuuukkkttt glad över! Tycker vi slutar ALLTFÖR nära inpå jul. Det är ju faktiskt dan' före dan' före dopparedan'. Jag är såååååhääääär peppad och spänd. Jag flipper seriöst ur snart. Jag fick bra omdöme i skolan också. Fett nöjd :3
En grej jag har att säga innan jag går. En positiv sak.
Vi ska tömma kameran innan jul och då kan jag ÄNTLIGEN lägga upp bilderna! Asbra jueh! Kanske inte låter så bra eller kul heller. Men jag ska ta bilder till headern från kameran så jaa... Men header blir förresten försenad. MEN, jag gör en julheader istället! ;) Så den kommer upp snart ^^
Elsa
- Made By My Camera -


Kommentarer
sofia :) <3

WOHO!

2011-12-22 @ 22:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0