Vilken dag....

Imorse vaknade jag klockan sju. Jag tog bara på mig myskläder och jag borstade mitt hår och tänder. Sen åkte vi iväg till Folktandvården i Sollentuna. Vi fick vänta på plats i cirka 5 minuter innan hon ropade in oss. Jag blev alltmer nervös. Jag började till och med få ont i magen. Men när hon väl kom så fick vi sätta och i ett rum med en säng och lite böcker, en fåtölj och ett handfat. Hon kom senare in och sa: "Drick det här sen ska vi vänta i en kvart-tjugo minuter.". Jag drack och efter ett tag började jag se dubbelt. Jag blev virrig och helt groggy. Sen så skulle vi gå in i salen för att dra ut de fyra tänderna. Jag kunde inte gå själv för att jag trillade ihop hela tiden, så sköterskorna fick hjälpa mig. När jag väl låg ner så drömde jag mig bort och jag såg svart, men jag hörde allt. Sen började dom ta sprutor, det gick bra, men det gjorde ont och jag sa aj några gånger. Sen började jag göra tummen upp helt random och sen när dom var klara skrattade jag konstigt och sa att jag såg två stycken klockor. Herregud, tänk om ***** skulle varit där... vad hade jag hittat på då? Sen när vi gick kunde jag inte gå ordentligt heller, men jag fick tillbaka förståndet litegrann när vi stog i hissen. Jag kommer knappt ihåg nåt men jag tror jag var lite konstig :/ Ajja, sen kunde jag NÄSTAN gå själv från bilen till dörren men jag trillade en gång och jag höll på att trilla baklänges en gång. Vilken dag.... ♥

Elsa


- Made By My Camera -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0